♡من و دریای عاشقانه هایم♡

♡من و دریای عاشقانه هایم♡

من الی هستم امیدوارم از وبم خوشتون بیاد.
♡من و دریای عاشقانه هایم♡

♡من و دریای عاشقانه هایم♡

من الی هستم امیدوارم از وبم خوشتون بیاد.

شعر یاعلی

شبی در محفلی ذکر علی بود
شنیدم عاقلی فرزانه فرمود:
اگر دوزخ به زیر پوست داری
نسوزی گر علی را دوست داری
اگر مهر علی در سینه ات نیست
بسوزی گر هزاران پوست داری

شماهم با خدا نسبتی داری؟؟؟!!!





ﮐﻮﺩﮐﯽ ﺑﺎ ﭘﺎﯼ ﺑﺮﻫﻨﻪ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﺑﺮﻓﻬﺎ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺑﻪ ﻭﯾﺘﺮﯾﻦ ﻓﺮﻭﺷﮕﺎﻫﯽ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﺯﻧﯽ... ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻋﺒﻮﺭ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﯾﺪ، ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﺍﺧﻞ ﻓﺮﻭﺷﮕﺎﻩ ﺑﺮﺩ ﻭﺑﺮﺍﯾﺶ ﻟﺒﺎﺱ ﻭ ﮐﻔﺶ ﺧﺮﯾﺪ ﻭ ﮔﻔﺖ:

ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﺵ، ﮐﻮﺩﮎ ﭘﺮﺳﯿﺪ:ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺧﺎﻧﻢ ﺷﻤﺎ ﺧﺪﺍ ﻫﺴﺘﯿﺪ؟ ﺯﻥ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺯﺩ ﻭ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺍﺩ: ﻧﻪ ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﻨﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﺧﺪﺍ ﻫﺴﺘﻢ.
ﮐﻮﺩﮎ ﮔﻔﺖ: ﻣﯽ ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﺑﺎ ﺍﻭ ﻧﺴﺒﺘﯽ ﺩﺍﺭﯼ!!!

ماشین دخترونه



عجب ماشینی ها!!!!!!!!!!!!!!!! 

سلامی دوباره

سلام برهمه ی دوستان عزیز.

خیلی وقت بود که نتونستم بیام و آپ کنم و فقط یکی دو بار اومدم که نظراتتون رو تایید کنم.

آخه توی مدارس خیلی سرم شلوغه.

ولی توی تابستون بیشتر میشه پست گذاشت تا اینکه تو مدارس پست بذارم ،

البته تو تابستون هم اندکی میتونم این کار رو بکنم.