♡من و دریای عاشقانه هایم♡

♡من و دریای عاشقانه هایم♡

من الی هستم امیدوارم از وبم خوشتون بیاد.
♡من و دریای عاشقانه هایم♡

♡من و دریای عاشقانه هایم♡

من الی هستم امیدوارم از وبم خوشتون بیاد.

 

http://img.doostiha.ir/uploads/2015/07/Hejab-Yani-4.jpg

قرآن: اگه اولشو نمیخونی سعی کن خط آخرشو بخونی: . . . . . . . *•.¸.•*بِسْمِ اللهِ الْرَّحْمَنِ الْرَّحِیمِ*•.¸.•* قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ۩۞ اللَّهُ الصَّمَدُ ۞لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَدْ ۞وَ لَمْ یَکُن لَّهُ کُفُوًا أَحَدٌ ۞ ۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞ *•.¸.•*بِسْمِ اللهِ الْرَّحْمَنِ الْرَّحِیمِ*•.¸.•* ۞ قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ ۞ مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ ۞وَ مِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ ۞وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِی الْعُقَدِ ۞ وَ مِنْ شَرِّحَاسِدٍ إِذَا حَسَد ۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞ *•.¸.•*بِسْمِ اللهِ الْرَّحْمَنِ الْرَّحِیمِ*•.¸.•* قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ النَّاس مَلِکِ النَّاس إِلَهِ النَّاس مِنْ شَرِّ الْوَسْوَاسِ الْخَنَّاس الَّذِی یُوَسْوِسُ فِی صُدُورِ النَّاسِ مِنَ الْجِنَّةِ وَالنَّاس ۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞ بعضیا حاضرن هر چرتى رو بزارن تو پستاشو اما از نشر قرآن خجالت میکشن .

واقعا کار خطر ناکی!!!!!!!!!!!!!!!111

ی ذره صبر کن دیگه خب


hemaghat[WwW.Kamyab.IR]

وقت نکردم

سلام دوستان من اصلا وقت نکردم که آپ کنم.

اومیدوارم از پستای جدیدی که گذاشتم خوشتون بیاد.

ولادت اماممون امام شیعوووون مبارک

یا علی موسی الرضا میشه به من نگاه کنی

اینقدر رضا میگم تو  دردمو  دوا  کنی

اینقدر رضا میگم تو  دردمو  دوا  کنی

رضا رضا رضارضا رضا رضا

رضا رضا رضارضا رضا رضا

رضا رضا رضارضا رضا رضا

رضا رضا رضارضا رضا رضا


سلامی دوباره

سلام دوستان امروز بعداز مدت هااااااااااااااااااااااااااااااااااا اومدم  ازبس

سرم شلوغه وقت نداشتم بیام . روز دختر رو پساپس و

ولادت برادرشون امام رضا (ع)که امروز هست رو بهتون تبریک میگم.